Smulkoloni

Har städat mitt rum.. dagens bästa hittills tror jag, att ha en smulkoloni under soffan är inte så trevligt (även om det kanske inte syns för den som inte tittar just där) Men nu är den borta precis som en hel hög med damråttor. Bra jobbat! Nu sitter jag här och mumsar på lite "fruktsallad" det är mest annanas och vindruvsbitar så kan inte riktigt kalla det för fruksallad, men gott är det!

Om någon/några timmar så dyker min kära mormor + man + hund upp och hälsar på, mucho najs :D Senare blire väll bara att slappa... hmm eller frågan är om jag ska ge mig ut på en joggingrunda? får se får se ;p

yeah well det var allt för nu!

dah big tröja! 
ps. tröjan jag skrev om i förra inlägget är återfunnen... LajsA & tröjan mår bra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0