Underbart, gött och weeeiihooo

Vädret är underbart (vilket bra ord underbart är) ;p

Lyssnar på Erik Hassle och chillar i mitt rum, ganska vanlig händelse i mitt liv men jag gillar'e! Till middag blir det tacos mmmm muuums! Ikväll drar jag till pappa, mucho najs! Har inte så mycket mer att säga...
Livet känns gött och ja ska njuta av det! :p

ps. gjorde klart det sista nationellaprovet i matte som också innebär att det inte är något mer nationelltprov för detta år! weeeeiihooo

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ida

åh, tack lajsa! :') ja, allt handlar om inställningen och jag är riktigt trött på min negativa inställning jag haft ett tag som det känns. och nu tycker jag att det mesta är positivt och det är skönt! :)



ps. jag har varit bitter och iriterad klart för ett tag nu... :p

2010-05-21 @ 23:53:51
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0