Sånna upptäckter

Saker som jag upptäckt denna tisdag...

Det är lite glapp i min mobil (där man sätter in sladden till laddaren och hörlurarna) så när jag skulle lyssna på musik så hördes det bara från ena hörluren. Det är ju bra för dom som är döv på ena sidan men för mig var det bara jobbigt, fast det fixade sig efter en stund :) (men det är ändå inget bra tecken att det börjar bli glapp)

Att blir det ett rött sträck under ett ord i Word (alltså skrivprogramet) så betyder det att det är felstavat (det var inget nytt) men om man är säker på att det är rätt så är det bäst att kolla att man ställt in Word på Svenska och inte engelska som jag då råkat gjort, då spelar det ingen roll vad man skriver på Svenska allt blir felstavat ändå... höhö

Det är skönt att ut och springa! Har typ aldrig riktigt tyckt om det men nu börjar jag inse hur härligt det är med vinden i ansiktet och känna hur pulsen öka. Det känns som om man lämnar det vanliga livet och fokuserar på en enda sak i stället för alla tusen andra saker som snurrar runt i huvudet hela tiden.

En sista sak jag upptäck är att jag nog ska köpa mig en turkos bikini i sommar (haha bäst att anteckna det) men helt ärligt har bara haft typ svarta och randiga i konstiga färger... i sommar ska det vara annorlunda + att jag alltid brukade bada i shorts, noo more! får bara mina ben att se kortare ut (mer än vad dom redan är) japp lite modetips fick jag in också ;) eller mode och mode vet jag väll inte x)


En bild jag tagit hos pappa för ett litet tag sen... Hittade ingen bra bild, men den här är ju fin tänkte jag ;)

Kommentarer
Postat av: Elle

turkos :D fastrosa är sntyggare (Y)

glapp i min tlele med :O

2010-05-19 @ 12:48:45
URL: http://elleyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0