Helt underbart!

Underbar dag!

Idag har det varit en väldigt bra dag måste jag säga :D
Sara är jättesöt! jag fick en glass av henne idag (EN DAIMSTRUT!!) Sara är söt även då hon inte köper glass, men tyckte det här var ett bra tillfälle att säga det :p Jag har haft en underbar kväll i badhusparken, åk 2 dans och muisk + några i åk 1 som dansade bjöd på en mysig kväll. Hade sjukt kul och jag inser hur lite det egentligen behövs för att känna sig glad. Härliga människor och fint väder! Mycket skratt och flum, and that's the way I like it


Kvällens mest underbaraste låt! Uncle Kracker- Follow me 

Hääärligt vääder!

scenen!

Petter var på plats!

Anders leker cool!

Jag å SötaSara!

Det var mer härligt folk där :p men detta är dom bilder jag har (bättre de än inget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0