STHLM!


Idaaa! :D Snyggis!

Ja, vad ska man säga?...hööhö

The place to be... det var start stationen på resan till STHLM city!

Jag dras till denna typen av reklam, kan inte rå för det ;p

Cooola Bruuden!

Centralen!

Plattan...demostrationer...

Ännu mer!

åå ännu mer... vad snubben i nedersta vänsta hörnet gör har jag ingen aning om haha

Stuureeplaan!

Ida! cutie

Spy bar... höhö

jag bestämde mig för att ställa mig å posa lite...

en äkta turist bild vid sureplan

Utanför hennes fönster var det grööönt!

Ida är cool, jag e typ fjortis (bjuder på det) ;p

Coolisch!

åh så var jag tvungen att lämna den underbara staden (dock var inte bilden lika underbar, men men)

Så var min lilla resa till huvudstaden, det var kul och det behövdes... I sommar återvänder jag, jag LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0