Det få minuter det värkligen känns!


Hade dansträning idag! mucho najs asså ;p
Dansa är så kul när man väl släpper loss och bara kör gärnet! det kan jag har svårt med att lixom bara koppla bort allt, men det få stunderna det händer det är så underbart. Jag, musiken och dansen, allt jobbigt som finns i huvudet försvinner bara för några minuter. De minuterna är dom bästa, när tankarna inte är många alls och jag bara släpper loss. Önskar att det kända hända oftare, att slippa tänka på en massa saker, saker som egentligen inte betyder så mycket men som ändå är där. Dansen är som ett sätt att fly undan lite, glömma och bara vara där i denna sekund. Många pratar om att man ska leva i nuet, men hur gör man? Under dansen är en av få gånger jag faktiskt kan känna att jag är här och nu... Såna stunder borde man ha jämt. Dansen är bäst! Synd bara att träningarna tar slut nästa vacka och avslutnings showen är nästa helg. Kommer bli grymt tråkigt efter det... vad ska jag göra av all tid lixom? heeeelp me! höhö aja kul så länge det vara eller vad säger man ;p


Kommentarer
Postat av: ida

du kan ju dansa awesome najs dans hemma 24/7 när det är slut, då kanske du kan fortsätta och leva här och nu hela tiden :D

2010-05-06 @ 22:14:38
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0