Vad vill den??!

Vad är det med stjärntecken? Jag har alltid varit lite besatt av det, för det är coolt för oftast stämmer det ju, Det ÄR coolisch! men asså vad vill dom? Allt för ofta står det något som typ "Den rätta kommer finna dig" eller "Ta en paus och umgås med din partner" å så eller som det stod idag...

"Du är omgiven av vänner. Men en partner kanske saknar dig. Något viktigt fattas i ditt sociala liv"

åh jag bah vaaa *låter som en fjortis* nä men vad vill den säga? Jag är nöjd som det är... eller? NÄ GE MIG EN POJKE!! höhö hej desperat! haha nä slut skämtat... Jag klarar mig bra själv (har inte så mycket val) hehe närrå, är bara massa flum nu! Jag är singel och living daaaaah dreaaam weeeiihooo! ;p

ps. bara jag som alltid läser snigel i stället för singel?

Kommentarer
Postat av: spiggy

åå va coolt ja e stenbock ja me :D :D då kan ja känna mig likis med nån ja me :D :D gu va kul.. okej till ditt inlägg...lisa...TA DIG KRAGEN!!! IT IS GOING TO BE FINE!!! visste du att stenbockar ska vara smala och ljusa?? jag tkr inget av dem stämmer in på mig hahaha!! det stämmer ganska bra på dig haha!!

2010-05-06 @ 22:39:59
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0