Alla vägar leder till en toalett, part 2 ?


ge mig en dag (fast det var mer natt) som denna... Eller något liknande..
Då det största problemet var att hitta en toalett, annars var allt lixom frid och fröjd
;p

För övrigt har jag klippt av alla mina långa naglar, drastiskt men helt okej, målar dom i någon upp-piggande färg så ser det lite piffigare ut.
Skolan går inte så bra just nu, men denna dagen gav mig lite mer styrka (eller vad jag nu ska kalla det).
Nu ska jag ta tag i mitt klädberg som tar över min soffa, kan ju inte låta kläderna ta över mitt liv.

Har massa annat att skriva, men tankarna får stanna i huvudet.

Mot soffan!

Kommentarer
Postat av: ida

hahahha den kvällen var awesome :D :D

i helgen! vänta bara ;)

2010-11-10 @ 20:46:56
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0