dah return of dah blogg...

Tystnaden från min blogg är över!

Mina dagar i Stockholm har varit hur bra som helst! Träffat två väldigt fina vänner, chillat hos min coola mormor, gått omkring och kollat in den underbara staden och shoppat lite! Min snälla mormor bjöd min på restaurang och sen såg vi teatern körsbärsträdgården på Dramatan... Magiskt är det ända jag kan säga, jag blev nästan kär...

Kom hem igår, var hemma i en timme och 45 min sen gav jag mig ut på nya äventyr! Åkte tillbaka några mil åt samma håll jag kom ifrån ;p Filmkväll med dah Sara, Christoffer och Anders! Massa flum och skratt!

Nu sitter jag hos min käre fader och bara tar det lugnt, känner att jag gjorde ett väldigt bra val att åka hit :) Snart är det Idol!! JA, JAG ÄR IDOL NÖRD! and I like it ;p

240 inlägg att läsa på bloglovin, jag har lite att göra!

Hade det funkat att ladda upp bilder från denna datorn så hade det varit en bild här!

See yah!


ps. dricker glögg, go jul typ x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0