ett telefonsamtal och massa slem, men det är fredag iallafall

Börjar dagen med massa slem i halsen... Hur börjar du din?

Nu ska jag ringa till tandregleringen för att min tandställning lyckades gå sönder ca tre timmar efter mitt besök där igår (jippi, jättekul att behöva gå dit igen).

Sen blir det plugg plugg nån timme eller två, efter det mot skolan för lunch och lite matte räknande! röööligt...

A men det är ju fredag stort + på det!
Ikväll är jag barnvakt till småsyskonen, inte det roligaste men så länge ingen stör mitt idol-tittande är jag nöjd ;p mahaha

I'll be back!

Kommentarer
Postat av: ida

Det heter inte slem, det heter sekret!

2010-11-26 @ 10:44:08
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0