flummig onsdag och snart en sväng till mekka

Hej på're!

Nu är det så här, det är onsdag, jag har skrattat som en tok (inte minst på historian) att skratta är det bästa som finns. Flummigt värre men ack så kul :D Åsa you are my lunch lover ;p hahah

Fast har inte skratta konstant hela dagen, det skulle vara lite väl kanske.

Just när jag väntade på bussen när jag skulle hem så stannade det en annan buss och en kille klev av OCH ramlade. Jag reagerade segt och hann inte fatta något förens han var på benen igen... Och DÅ inser jag att jag kanske borde frågat hur det gick, som den snälla människa jag är borde jag gjort något... men han reste ju på sig så det gick nog bra x)

Ikväll ska jag träna manus till en teater vi ska ha på engelskan imorgon, roooligt! Ska vara en strikt, bitchig 40-åring wish me luck.. höhö

Men snart ska jag bege mig till matens mekka... ica-maxi.. Vem åker och hjälper sin mamma å handla frivilligt? Inte för att min hjälp är till så mycket nytta, men sällskap kan jag allt vara :) 

Of to maxi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0