HejHej bara jag igen.

...bloggbombar lite!

Men måste bara säga att Jay är min gud ♥ (ja en av mina gudar, finns fler! ^^,) Jag är typ kär... *svävar på moln och allt vad man nu gör* höhö...

Jag har ont när jag andas... ska det vara så? va va va?! INTE okej, inte okej asså.

Dregen (en till gud!♥) är med i en telia-reklam. Det måste vara den bästa telia-reklamen ever!

Jag är popcornoman = Beroende av popcorn! Men jag har inga som helst problem med det ;p kunde ju varit värre.
Imorgon har jag tandläkartid, men jag kommer glömma bort det... Det lixom känns så.

Sängen väntar på mig och jag kan inte svika den, NattiNatti sööv såå göööt alla!


Med tanke på att inget i detta inlägg har så mkt med det andra att göra så ska inte bilden hänga ihop heller. haha!

Rääändååååm

Kommentarer
Postat av: almiis

åh Jay är så grym...jag tkr han blir mkt sexigare bara för att han kan sjunga!! för det skulle man ju kasta sig i armarna på honom!!

2010-11-25 @ 08:26:42
Postat av: Nelly <33

FÖRGYLLDA SNORRAR!!! xD xD xD xD <33

2010-11-26 @ 17:02:14
URL: http://nelladensnalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0