Kändisen ring mig...


Underbart att vakana upp till en måndag, speciellt när man sovit ca 9 timmar...

Ja det hade varit underbart, men nu är det inte så. Kunde inte somna igår (tog en evighet). Så idag lever jag med en saknad till min säng... taa miiig diiit. Låt mig sooovaa bort mitt liv, nej det menar jag inte egentligen... bara lie ibland som typ idag.

Nu ska jag leta after motivationen som gud glömde sen ska jag väl gå på handledning, efter det blir'e lunch, sen geografi, åka hem.

Om någon kändis borta i typ USA är trött på sitt liv (vilket vore otroligt) så kan den få byta liv med mig så jag kan få leva lite längre ifrån vardagen bara för typ idag.


Näe men mot handledningen då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0