Nått random så här på en icke speciell lördag

En ynderbar lördag! (fast har man som jag varit ledig alla andra dagar denna vecka så är inte lördag så speciell ;p) 

Solen lyser på mig, den vill att jag ska gå ut tror jag.... Och det ska jag! Ut och sätta mig i bilen för att göra byn osäker. Lugn bara lugn jag kan köra eller hyffsat iallafall och det är alltid något.... Mohahah

Geir åkte ut från Idol och det tyckte jag var bra, visst han är duktig men lite för duktig. Tycker att man kan ge andra som inte har lika mycket erfarenhet som honom lite plats också.

Juste dagens outfit...
Mjukisbyxor, en randig tröja, en militärgrön tröja som är i nått bra "Ut-och-vandra-i-skogen-utan-att-bli-kall-material" Den är mösig men inte min. 

Som ni hör är jag väldigt fashion idag och inget smink har jag häller... Nått jag däremot har är långa naglar var av en håller på att gå av!! Låter säkert jätte töntigt men skaffa långa naglar så får ni känna hur det känns när en cm av nageln håller på att lämna fingret, det är INTE okej INTE okej.

Astalavista Baby! ;p




Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha :D

2010-11-06 @ 13:18:11
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0