Ni lär ju inte fatta något av detta... Men det är en summering!

Ja vad ska man säga om kvällen/natten... ?

Träffade Nelly!

Drog hem till henne.

Kom på smarta saker... "Red Bull - Ger dig viiiingar.. Nääe, Svensk Starköl - Tar dig ut i diiiiiiiiimman" ;p

Gick ut.... Kastade inte ägg...

Jag blev "misshandlad". Nelly + Pinne = Min läpp lite mosad x)

Träffade fulla men ack så glada människor! :D

Drog hem till mig, skrattade åt Anders bagges gång-stil...

Kollade på Dirty..? någonting (btw ordet Dirty är väldigt mysigt å säga)

Får för oss att baka kladdkaka, inser att mitt kök är kaos... Sitter och gör inget alls, går sen hem till Nelly.

Hos Nelly sätter vi igång och bakar!! Eller mest Nelly (jag kollade på Berg flyttar in) ;p

03.00 Kladdkakan är klar!

Äter kladdkakan...

inser efter typ en timme att vi kanske ska sova...
Typ somnar ? x)

Kvällen händelseförlopp i någorlunda kronologisk ordning!

Kommentarer
Postat av: Nelly =)

Världens bästa summering!!! :DD <3<3

2010-11-07 @ 16:14:32
URL: http://nelladensnalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0