Obalans i kosmos!

Hade ett långt telefon samtal med min underbara pappa, han är klok och bara så bäst. Bara prata, lyssna... Sånna telefonsamtal är välbehövliga just nu ♥

Min Ninja-Ida, du är så cool, stört skön, härlig och vi hittar på så mycket galet skoj tillsammans! Det lyser upp en dålig dag, det betyder så mycket för mig. Vi är båda inne i en jobbig fas, du har mig! Tillsammans fixar vi det. Alla faser har ett slut. Skulle kunna skriva massor, men det blir mest babbel... Sammanfattar det med 5 ord...

...Vill finnas här för dig!!
(lägger till 4 ord till) och här finns jag!


Åh Sara du lämnar mig i 13 dagar! Hur ska detta gå? Det kommer bli tomt..huh. Även om jag är en smula avis och känner mig sorgsen för att du lämnar detta land så hoppas jag att du har det helt totalt jävla as bra!! Kommer sakna dig det är något som är säkert!! Vill inte säga hejdå men säger det för att jag ska kunna säga hej till dig sen. Kram på dig ♥


Lite känslosam at dah moment...eh... Men det blir bra, till slut blir allt bra det är bara så det måste vara.

Det må vara obalans i kosmos men det finns människor som lyser igenom, ni är såna!



Kommentarer
Postat av: ida

åh. fina fina ninja, du får mig att gråta ju.. du betyder så himla mycket för mig, tack. klart vi fixar det, allt har ett slut och även detta. tills dess finns jag här för dig med, hela tiden överallt när som helst <3<3<3

2010-11-11 @ 22:35:24
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kommer sakna dig också Lisa <3 Du betyder väldigt mycket för mig, även om du inte riktigt vet det men du är den bästa kompis jag någonsin haft, och jag vill aldrig tappa bort dig! Men vi ses om en vecka <3 ...och lite till :(

2010-11-12 @ 15:38:34
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0