Onsdag och jag suger på att komma på vettiga rubriker.



Idag... Onsdag har jag:


Har jag "representerat" Teatern på skolan (trotts att jag skulle ha studiedag, får man pluspoäng?) då den hade öppet-hus för alla nior som ska söka gymnasium, dock var jag överflödig det var lixom ingen ordning och dom stackars niorna fick säker en skev bild av teatern... suck.
Sen fick vi som "representerat" teatern gå och äta (äntligen tänkte jag) men jag fick en T-shirt innan jag gick, alltid nått ;p haha den är ju såå cool...

Efter dah lunch drog jag till min käre vän Emis och vi pluggade som faen, vi är så duktiga! Mahaah :)

Juste lite info (för alla er som bryr sig eller knappt det)... Jag har förfrysit mig TVÅ gånger idag. 1. för att det är typ -75 grader ute... 2. för att bussarna är sena! Men jag är inte bitter... Det är skönt att frysa mmmh!

Det är en månad kvar till jul!


Jag hittade en grymt snygg halsduk idag! Perfekt grön färg... Måste-ha-den-tänker-köpa-den-imorgon!

Lyssnar sönder Raise your glass- Pink! Bara för att den är stört-skon! :D

Kommentarer
Postat av: ida

haha okej :D huh på dig själv du! nerå. heh



HALlå vi var jävligt överflödiga idag på teatern.... tur vi chilla fett överallt förutom där vi skulle vara liksom (Y) heheh. Tja.. hejdå :D

2010-11-24 @ 22:21:36
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0