skiter i rubriken!

Inte för att jag vill klaga på nått vis men nu säger jag bara som det är...

Jag har ont i mitt huvud.

Jag ÄR trött som.. ja en jävligt trött människa.

Det är ungefär en vecka tills nationella-prov i matte, jag önskar att jag kunde säga att det kommer gå bra men då skulle jag ljuga... Jag kan inte alls så mycket som man borde kunna och jag känner mig framför allt inte säker ett dugg på vad det är vi håller på med.

Nu kanske ni tänker, "ta det lugnt det är bara ett matte-prov", "du kommer visst klara det"...

Nej det känns inte som om jag kommer göra det.

fine, det är bara ett prov no big deal, det ha hänt grymt mycket värre grejer... Men ändå sitter man här med stressen i hela kroppen.

Trotts detta ska jag nu sätta mig och plugga matte, än ger jag inte upp (även om det kan låta så)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror faktiskt att du klarar det lisa! Du är så ambitiös med allt så det fixar du! :D



Jag däremot har inte pluggat någon matte överhuvudtaget de senaste tre veckorna och på mattestugan gör jag inte ett skit, HEJ IG LIKSOM!

2010-11-30 @ 14:00:29
URL: http://oseb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0