Update från mitt ack så händelsefulla liv...

Jag tror att den omtalade parasiten (Parasitus som vi också kan kalla den) har tågat in i min kropp utan mitt tillstånd och nu håller den väll på att bygga upp en armé och tänker nog göra mitt liv väldigt jobbigt. Fan ta parasit jäveln (om det är du).

Det här känns inte okej... INTE okej!


För övrigt hade jag ett så kallat kurstest i matte idag... Jag vill helst inte prata om det.. eller vad spelar det för roll, det gick skit och så är det med det.

Men dagens bästa var på teatern då vi hade en improvisations-övning, det är så grymt kul! Såna tillfällen får mig att inse hur mycket jag gillar teater

LajsA säger FucK U jävla parasitJävel! (om det är du)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0