massa babbel men det är fredag!

Det är fredag!! weeiihooo! :D

Idag tog jag sov-morogn (en liten sådan iallafall) var uppe lite för länge igår och chattade... Msn-nörd eller vad... höhö. Men jag ska ta mig till skolan, äta lunch om jag hinner innan dom stänger, sen gå på stan det var så länge sen eller går ju på stan till och från skolan men hinner inte se så mycket men idag jävlar ska det spanas in grejor!
Jag ska inte gå själv heller och det är awesome, min emis ska med! ♥
Men först måste jag till skolan och räkna massa matte (eller fatta massa kanske jag ska skriva!) buhuu... Men vad fan det fixar jag, tar på mig min bästa inställning!

Känner jag efter (vilket jag gör alldeles för ofta) så känner jag en liten träningsvärk, det gillas! ett bevis på att jag har tränat lixom.

Nu är det Harry Potter hysteri typ och jag har inte hängt med (nästan som vanligt.. höhö) nej men jag vill också se den på bio men jag har missat två filmer innan den så jag kommer nog inte fatta ett smack. I helgen vill jag få tag på dessa två filmer!! 

Sara! Det har gått en vecka nu, du är saknad, kom hem!

En blå Sara, bild från i vintras, Sara ta och pallra dig hem från utlandet!! NU! ;p

Åker till min pappa ut i skogen i eftermiddag (shiit har inte packat klart!!)

Ha en bra frreedaag!

Kommentarer
Postat av: ida

söta ni var då! :D och jaaa du måste se harry potter. punktis slutis :D och awesome inställning vi ska ha på matten. ellerr? JO SÅKLART :D wihihihohooo!

2010-11-19 @ 11:11:49
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Sara

jaaaag ska SNART :) saknar dig <3

2010-11-19 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0