En kort rubrik, men en låång text... Orkar du läsa?



Yes jag har städat mitt rum! Min garderob som är så sjukt välstädad men full.

Träffade min coola vän Nelly idag, vi var ute och fotade lite.. eller ganska mycket. Det var skoj, många av bilderna är sjuk oseriösa med ack så roliga ;p Bilderna lär ju dyka upp här någon gång... (när jag fått dom och orkat ladda upp dom förstås)

Övningskörde gjorde jag också en sväng... PÅ SNÖ, det var premiär, jag var liiiite pyttelite nervös men det gick bra. Fick lite sladd i en kurva men jag räddade situationen! Men att blanda ihop tvåans växel med fyrans var kanske inte lika bra gjort... hehe.

Annars då? Jo det är söndag. Känner inte för att det ska bli måndag, men det går inte att påverka så det är bara att glida med och se glad ut... Fast än är inte måndagen här så kan ju njuta några timmar till! Ta en dusch, se på en film, dansa lite (om man känner för det) ringa någon... Finns massa saker man kan göra en söndagskväll, fast alla saker kanske inte var sådär hejdlöst roliga men det funkar lixom ;p Film är = Myys iallafall!

Have A najs kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0