Ny vecka, nya tag... och allt vad det nu är.

har en känsla att jag håller på att bli sjuk.. aja det var ju ett tag sen jag var det så det är väll min tur nu då (inte för att jag vill men är inte sjuk så ofta så det gör inget)

Det börja gå bättre nu, matten är inte lika katastrof och panik längre, jag har bestämt mig för att det ska fan gå och då måste jag klara det på ett eller annat sätt. Jag menar hur svårt kan det vara att få G lixom? ;p Det handlar typ om 12 fjuttiga poäng på nationella, inbillar mig att det fixar sig!

Har studiedag på onsdag = Gött! Men det blir till att plugga, åker till Emis och så pluggar vi tillsammans och det blir en awsome kombination!

Snart sätter jag mig ner och pluggar svenska, nu jävlar ska jag få något gjort (det är säkert inte ett dugg svårt, har bara inte orkat börja)

Sen är jag värd att ligga i soffan och glo på tv! ;p Underbaart!

Samma väg jag alltid går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0