15 september...


Sitter i skolan och gör faktiskt inget alls mer än att sitta vid datan.... (konstigt för att vara skolan lixom)

Sånna här oväntade håltimmar är väll trevligt, dock skule det vara trevligare om jag hade något å göra (vilket jag inte har...)

Denn här skoldagen slutar 16.00 jag vet inte hur jag ska palla det, men det har gått förut så det lär ju funka igen. Den där oväntade håltimmen skulle gjort succé om den dykt upp kl 15.00 men nu gjorde den inte det. Blöö på den!

Annars är det bara bra, livet leker, fåglarna kvittrar, solen skiner, gärset är grönt... eller vänta lite nu... riktigt så är det kanske inte men anyway så tror jag att det duger bra ändå.

Men ha det bra gott folk tills vi hörs igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0