24 september (3 månader kvar till jul om någon ville veta)

fredag = i n g a  l e k t i o n e r! vilket betyder att jag är hemma och degar...

Eller degar gör jag inte, jag pluggar! Har nyss läst lite i Jane Austin's bok känsla & förnuft som jag måste läsa i kursen Sv B. Det går bra att läsa och boken är överförväntan.

Jag åt nyss "lunch".. Ville äta något varmt (för jag sitter här och fryser) men visste inte vad jag skulle laga så det blev yoghurt, alltså kallt... så nu fryser jag lite till men jag gjorde några varma mackor och dom levde upp till namnet och det var ju bra ;p

Facebook fungerar inte, varför?!! Nää men jag ska ju plugga så jag ska ju inte in där...

Nu ska jag snart ge mig in i diktanalysernas förlorade land (eller nått sånt ;p)

För att sen läsa lite i historia...

För att ännu lite mera sen, packa!

Juste matte skulle jag göra... Men kände att jag inte var på matte-Humör (vilket betyder att jag inte kan eller fattar ett smack!) Så lämnar det åt sidan ett tag...

Nej inget fejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0