Ålderdomshem, snart sitter jag där...


Det är illa, ja det är illa...

Passade min ena lillasyster idag och det var kul inge dåligt i det alls... MEN jag insåg att jag faktiskt är gammal, ja snart väntar ålderdomshem och hela den svängen. Näe skämt åt sido men hon envisades om att vi skulle leka med Polly-dockor (små dockor som är lika små som nils karlsson pyssling typ) Hon hade gjort det jättefint med hus å allt. Vi skulle börja leka då det plötsligt slog mig att jag gjort precis samma sak för flera år sen, fast vart är all den kreativiteten och fantasin nu? Jag satt där och såg väll ut som ett fån + att jag fick ont i ryggen (ja, jag börjar nog fan bli gammal)... Visst har jag fantasin men det kändes så sorgligt på något vis. Plötsligt inser man att tiden försvann eller ja den tiden i alla fall.

Tiden flyger iväg och själv står man någostans mitt i mellan och hänger inte alltid med...

Men just nu i detta ögonblick ska jag ladda in nya låtar i mobilen, välbehövligt kan jag säga. Sen blir det myys i soffan och en film... eller innan det ska jag skriva lite på en geografi-sak-uppgift!


Över och ut
nu är det slut 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0