Är inte speciellt bitchig, zombies gillar jag inte och idag kunde jag dött


En ganska vanlig skoldag... Lite engelska, lite spanska och sen idrott...

Intressant idrottslektion, följande saker inträffade:

Jag insåg hur rädd jag är för zombies, bara för att Anders ska "leka" zombie (nej såg inga riktiga, har tagit mina tabletter så det ska inte hända ;p)

Jag blev nästan överkörd utan att riktigt fatta det själv (Gör inte som jag barn så... SER ER FÖR I TRAFIKEN *låter som en skrikande tant*)

Jag fick mitt öga ut petat... Nej nu överdriver jag grovt, men lite ut petat blev det. Anders ville ha mitt öga! Näe så var det inte riktigt... Allt var en tragisk olyckshändelse med en hand och ett öga och ja det gick som det gick. (mitt öga klarade sig fint vill jag bara säga om jag inte vaknar upp i morgon är blind förstås) ;p
Sen blev jag lite mobbad för att jag inte är dum eller bitchig (hör hur korkat det låter) hahah *internt*

lame lame åh så lame detta inlägg blev, bjuder på det ;p 

Efter denna händelserika idrott så hängde jag lite mad Sara å tog det lugnt å käkade "hästmat" (den vaa goo) å drack halv go smoothie och till Sara köpte jag godis hon såg ut att behöva det :) 

Letade som en tok efter en passande bild... men det slutade med en ego-bild iaf jajaa




Kommentarer
Postat av: ida

men alla som hänger på tjenalajsAAA gillar ju egobilder :D och HAHA vad rolig eran idrott lät xD

2010-09-30 @ 18:11:07
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Anders

Åh! Lisa inte ens när du skriver saker som jag gjort dumt är du elak eller bitchig. INTE BRA -.-'

2010-09-30 @ 18:42:59
URL: http://n-icha.tumblr.com/
Postat av: Sara

Du är så himla snäll! :) Bli inte bitchig. Tack för godiset igen. det var himlans gott :D <3

2010-10-01 @ 08:39:46
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0