Astro...


"Konflikter präglar första veckan men sen vänder det.
Sakta men säkert kan du reda ut det värsta eller i alla
fall lägga det på is, och efter den tionde blir september
faktiskt en riktigt romantisk månad. Atmosfären är
mycket viktig. Kärleken sitter i detaljerna."

Så står det i i veckorevyn's stjärntäcken spalt... Det första lät ju lite jobbigt, men jag har känt något i luften så ja. Att september blir en bra månad låter bra (alltså resten av den) Att den skulle bli romantisk lät ju inte fel... Jag tar emot det med öppna armar!

Ja, jag är en liten stjärntecken freak... inte för att jag alltid tror på det men för att det är kul att gem-föra det lite. det läskiga är att det många gånger har stämt in ganska bra...

späääänandeee... september!



Kommentarer
Postat av: almiiis

jag gillar också stjärntecken! + lite till...viss är du också stenbock?? :D då har vi samma ;D

2010-09-01 @ 19:46:26
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: Sara

hoppas det stämmer. att det komemr bli bättre alltså :)

2010-09-03 @ 20:06:14
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0