Babbsan å andra grabbar

Idol är slut, kvällen program var sisådär... Men måste bara se hur det går imorgon!

Nu är det Babbsan på tv och massa andra killar som klär ut sig till tjejer och som ser mycket mer feminina, tjejigt klädda och sminkar sig bättre än jag och jag är ju ändå tjej trotts allt, lite surt alltså att vissa killar ska vara så jädra bra på att vara tjej. Fast vissa ser ju bara läskiga ut och allt blir såå överdrivet... höhö ja men har dom kul så är det ju bra!

Jag är ledig imorgon så vad jag hittar på ikväll vet jag inte... men jag kan ju ana att jag inte kommer göra nått revolutionerande, intressant och alldeles jättekul, fast jag kan ju kolla på en go film eller ja ha det gött ändå ;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0