Bio med Stövelstropp och lite andra stuff


Heeeej Bloggen! ;p

Lördag är det men min hjärna tror att det är söndag, tur för mig då för helgen blir ju lite längre!

Detta måste jag säga... I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR VAR EN HELT TOTALT JÄVLA AS GRYM FILM!! (nu har fått det sagt) Bästa filmen på länge så se den bah se den!

Är hemkommen från dah stan nu och kvällen igår var very najs! :D

yepp, nu ser jag att jag har massa kläder som ligger på helt fel plats, hur hamnade dom där? vet dom inte om att dom ska vara i garderoben? jaja lite mycket att begära från kläder (att dom ska vandra in i garderoben på egen hand), dom är ju trotts allt bara kläder. Så jag ska minsann lägga in dom i garderoben så det blir lite ordning här och nu!

Kram på dig din Stövelstropp! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0