Bloggens undergång och en ganska händelselös kväll

GoKväller!

Jag sitter här det är torsdag.. kväll, kollat på idol har jag och några bra var det ju fast är inte så imponerad av kvällens program. Det flög just förbi en bananfluga (i sammanhanget så känns det inte aktuellt... men men..) jag sitter alltså här med en bananfluga... intreeessaant! 

Om allt jag har att skriva om är bananflugor då har jag inte mycket till liv... näe det ser grått ut, det är kört, bloggen går under på grund av bananflugor... höhö


ja bilden tycks vara tom... Men försök fota en bananfluga i ett mörkt rum!

haha jag har verkligen inget att göra just nu xD



Kommentarer
Postat av: STÅLIS

Åh hahaha! Jag hade också en bananfluga här för några minuter sedan! Fast den försvann..

2010-09-09 @ 23:13:18
Postat av: Sara

2010-09-14 @ 13:24:42
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Sara

Vääääänta.... JAG SER DEN!!!

2010-09-14 @ 13:25:11
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Den där Åsa

Hahah, åh, du har det inte lätt du.

Fota-bananflogor-i-mörkret borde det finnas en sport som heter! Hur coolt vore inte det liksom? :D

2010-09-16 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0