Blurr

Befinner mig på: Skolan, vid en dator (looogiskt)

Exakta humör för tillfället: Bra Bra men lite svårt at sätta exakta ord på det :D

Vad som väntas: En lååång Historielektion...

Men jag inbillar mig att det hela handlar om min inställning till den här extremt lååånga Historielektion, så från och med nu så är den inte lång... den är kort. Näe så funkar det inte men jag kan tänka som så att det kommer bli kul. Det är inte alls jätte-as-segt att lyssna på en lärare som babblar i 3 timmar... Tvärtom det ÄR jättekul!
(höhö ingen ironi alls...)

Men önska mig lycka till, weeehiioo nu kör vi historia! ;p


Jag gick på toaletten... när jag kommer tillbaka finner jag detta meddelande på min inlogg... Sara är sööt ^^,
(anledningen till blurret är att jag vill vara lite hemlig ;p)

Göttmos som en jag känner skulle sagt!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sara

me likie! du är söt!

2010-09-22 @ 12:55:00
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0