Dah school day!


Den har dagen var en bra dag :)

Hade engelska för första gången för terminen, läraren verkar bra bra och lektionen var very good! (höhö)

Planerade in spanska lektionerna i schemat (dom var inte riktigt välplanerade) skulle befinna mig på spanskan samtidigt som engelskan så liten schema ändring där! Och i höst ska jag jävlar i mig ta tag i spanskan och avsluta steg 3 kursen!

Första Idrottslektionen, mest massa snack om hur det kommer bli med olika aktiviteter hit och dit, man kommer att kunna välja gym vilket är väldigt kul! Överlag så kändes det bra med idrotten, känner mig rätt pepp på det faktiskt! Säger tjejen som alltid typ hatat idrott, hatar inte att röra på mig men skolans idrott har jag inte haft så bra erfarenhet av, men vem vet det kanske är ändring på det nu! ;p


Var nyss på en cykeltur, very mutcho najs!


Nu väntas det på middag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0