Herr lypsyl och Erik Hassle...


Dagens update!

Jag vaknade ca.kl o6:03 av att mobilen låg i sägen... Jag tryckte på mobilen och det stod najs i ett sms... Jag tror jag försöker skicka sms i sömnen.

Jag käkade frukost framför tv:n och såg att Erik Hassle var med i typ nyhetsmorgon... Hans musik är bra, han är bra... blev nästan lite kär så där mitt i frukosten och kanske så måste jag gifta mig med honom... eller näe kanske inte, men bra är han!

Jag har varit duktig och diskat och gjort fint i köket! (= Nöjd pappa) Jag har mina snälla stunder ;p

Spotify gör mig besviken för att det hackar! Kan ha att göra med att bredbandet inte är så bra at the moment...

Åh en till sak ni bara måste veta... jag är lite snorig... *snuuurvel* 

En sista sak... Den som ser mitt lypsyl.. GE MIG DET!! Eller om herr lypsyl behagar att komma självmant... det börjar bli kris här! 


Over äänd ut!
in lägget är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0