IDA GÄSTBLOGGAR



hej :)
bilden är från i somras när vi firade midsommar i min stuga, men just nu är lisa hemma hos mig och jag får GÄÄSTBLOGGA! wohoo. typ first time ever. tror jag. nej förresten. men ändå! lisa sitter här bredvid och har uppblåsta kinder och knäpper på dom så det låter, ungefär som klickljud. nu sa hon att hon ville ha öl.. = KOM PÅ VÅR DISNEYFEST LISA! och vi har ätit popcorn! men min webbkamera fungerar inte av någon konstig anledning, även det first time ever. nu är lisa lite uttråkad och skriker i en mugg, hon låter som någon ur en film som inte kan prata riktigt och ber om hjälp. och vi har varit på teletubbiesbacken! och vi rullade ner och blev alldeles gräsiga. uuuäääwh! men hennes buss går från krokom the place to be till tha blåsås om exakt fjorton minuter så vi ska gå till bussen. PS. WAKA WAKA WAKA WAKA EEEHHEEEYYYY CAUSE THIS IS AFRICA!!!!!! tjarå, jag signar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0