Idol och det där med att duscha...

Alltså jag kollar på idol at dah moment... Dom senaste säsongerna av idol så har jag inte orkat hänga med å sen när det är final så undrar jag vem jag ska heja på och blir nyfiken på hur det kommer sig att just dom är i finalen. Så nu ska jag försöka följa idol ;p

En annan sak när jag ändå skriver... Jag har glömt bort att jag ska duscha (haha låter som om jag inte har duschat på flera dagar. höhö)  och nu sitter jag här och klockan är lite sent för att duscha (vill inte somna med blött hår och hårtork orkar jag inte använda) men ska minsann duscha ändå! hur frillan blir i morgon det vet jag inte men överraskningar kan ju vara kul ;p

Hur kommer frillan bli?
Denna bild är för ett tag sen, ja ni ser ju frillan och osminkad ser jag också ut att vara men inte bryr jag mig om det! ;p



Kommentarer
Postat av: almiiis

jag gillar din frilla på bilnde ;D

2010-09-07 @ 21:10:02
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0