Jay <3 mihihih

Bara jag igen som total bombar min blogg med inlägg, fast det är väll meningen antar jag ;p

Vad är det för fel på mig??

Jag hade tänkt lägga mig tidigt men så sitter jag här i alla fall.. shit asså vad tokigt det kan bli!

Kanske går lättare att sova om jag skiter i att blogga... men näe vet inte om det kan vara så.. Hö Hö!

Förutom det så är jag GLAD :D Jay gick vidare på idol!! Nu kan jag sova bra
(när jag nu gör det) Jay ♥

Någon som kan ge mig tips på hur jag kommer i säng tidigare? :p


Tell me!!



Kommentarer
Postat av: ida

stäng av tv, stäng av dator, lägg ifrån dig mobilen, lägg dig i sängen och släck lampan.



:D:D:D:D



men inte så enkelt som det låter kanske, jag vet.... haha. knasigt att man egeeentligen vet vad man borde göra för att sova men ändå inte gör det. haha. fail

2010-09-29 @ 23:49:54
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0