Med fin musik i högtalarna och fingrar som inte kan sluta skriva

Jag skrev nyss ett väldigt långt inlägg... kanske mitt längsta hittills? 

Jag borde egentligen sova, borde sovit för en stund sen men blev fast i skrivandet och kom inte riktigt loss.

Det långa inlägget förblir opublicerat, vet inte om jag vill publicera det... eller jo det vill jag men just nu känns det inte rätt och ska man göra saker så ska man göra det när det känns rätt... annars kan det vara.

Melissa horn sjunger ut sina sina fina låtar ur högtalarna. Det är fin musik. ♥

Måste sova, men ändå sitter jag kvar...

En tid då mitt hår var kort och mörk...

Säger Natti Natti, för snart klättrar jag nog upp i sängen.. hur man än gör så hamnar man där till slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0