Några saker så där och en jävla snickers!


Här sitter jag och har glasögon på mig, nya är dom också (nej ni får inte se en bild... är inte redo för det) höhö

Har övningskört en sväng idag, kul som attan och ska bli sååå kul att få ta körkort! Har en bit kvar men är på väg och det är en jädra bra början!

Tittar jag ut så slås jag av tanken att det är höst nu, höst på riktigt!

Jag undrar vad jag ska göra ikväll, har ingen aning men sånt löser sig.

Pappa sitter och dricker kaffe och äter en jävla snickers, det som är såå gott! vill springa fram och ta den ur hans händer!! Men som den duktiga människa jag är så håller jag det jag lovat... faktum är att det inte är gott alls... inte ens en tugga... näe inte ens en smula (yeah right) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0