nittonde september tvåtusen-tio

Det är Söndag (för er som vaknar upp och är en aning förvirrade) Val är det också, fast mina 17 år räcker inte till så jag får minsann inte rösta, lite synd kanske men jag har längre tid på mig att sätta mig in i detta. Nästa val då jävlar ska det röstas!

Vad jag ska hitta på idag vet jag inte, men jag kanske drar ut och springer en runda, börjar läsa i en klassik bok som ska läsas i Sv B (ja det är på tiden jag sätter mig ner och läser den, har inte ens börjat...höhö) Jag kanske tar en sväng med dammsugaren för det behövs, dammråttorna har snart byggt en arme och kommer att attackera mig och min näsa. Jag kanske sätter mig på ett fly till Grekland och stannar där i x antal veckor... 

Okej det sistnämnda kommer inte hända, ja såvida inte någon kommer och ringer på och bjuder med mig... Men den chansen är inte stor, så släpper den tanken... så nu är den borta

Buu ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0