P.R.O och krocket-tävlingar


Men asså!
Jag måste ta och fixa designen, för så här tråkigt kan det nog inte vara (eller jo går gör det ju) Men snart så kommer min hjärna komma på en hejdundrande fin design! To be continue lixom...

Annars så är det lördag och det är fest! Eller näe fest är det inte, händer inte mycket här alls... Det man kan göra i denna by är att gå till anslagstavlan brevid affären och titta på det som inte finns att göra eller möjligtvis kolla när P.R.O (pensionärernas riks organisation) har sin nästa krocket-tävling. Men jag är nöjd med att det inte händer så mycket, det är chill.

Nu ska jag fortsätta chilla (konstigt ord egentligen)

Ha en bra lööördagkväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0