Stor afrikansk kvinna, moot Barcelooonaa!

Dagen upptäckter! 

1. I mitt nästa liv vill jag vara en stor härlig afrikansk kvinna bara för att dom verkar vara så härliga
(varför jag fått för mig det är för att jag såg filmen Damernas Detektivbyrå och det är huvudpersonen som är så härlig och så vill jag vara i mitt nästa liv ;p ( ps. se filmen!)

2.
Att säga Barcelona på ett väldigt spanskt vis är jättekul, btw så skulle jag vilja åka dit. Barceeloonaa ;p

3. Att ha idrott ute när det regnar låter inte som en höjdare... MEN det var helt okej, ja faktiskt riktigt roligt. 

4. Det jag ska säga nu är inte nått nytt, inte alls. Det bästa med att bli blöt av regn (nu tänker ni att det finns inget bra med det och nej inte just att vara blöt men...) Det torkar ju! Tänker man så så känns det bättre... Kanske lite om inte annat.

5. Jag har sjukt mycket energi (trotts att vi hade springnig på idrotten) jag funderar på att ut och springa en runda lite senare. Jag vet inte vad som händer men jag har börjat tycka att det är kul, konstigt men ack så bra :D


LajsA tar striden över idrotten (eller över dom negativa tankarna)!!
Lajsaaa vinner!


see you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0