Vill dansa mig igen om hela dagen!


Det är en stålande dag! (ja jag menar det!!)

Solen sken så fint när jag gick till bussen och molnen var fina... (jag älskar moln)

Bussen var sen, men det gjorde inget för jag hadde ändå inte bråttom.

Jag vågade läsa upp en egenskriven dikt på svenska (nyss) känner mig nöjd och lite glad :D

En Kompis fyller år, Grattis Anders (igen) ;p

Jag ska bjuda min pappa på kina mat idag, för att han är så bra och jag älskar honom!♥ (inte lätt för en fattig student som jag nu är att göra sånna saker för andra människor, men idag så känns det så rätt att göra nått lite extra)

Ja allt känns bra lixom, gött, trevlig, askalasbra, muybien, very good! ;p


Miss Li- Ba Ba Ba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0