Gråtig är jag nu

Mamma tittar på titanic... Jag sitter å (nästan) skriker "JAAACK COOMEE BAAACK!" *SNYFT* SNYYYFT*. Och då har vi inte ens kommit till slutet än... Jag går händelserna iförväg och är en jobbig film-kompis just nu.

När dom kört in i isberget och vattnet börjar läcka in, man ser alla få lite smärre panik, några små söta barn frågar sin mamma när dom får kliva i livbåten och mamman säger att det kommer att ordna sig (mmeen JAG ser att hon inte tror på det själv)... Jag får tårar i ögonen och måste ut från vardagsrumet illa kvickt!!

Jaaaack Cooomee baaack!!! (tänk er isberg! kallt vatten och ett kärlektspar som separeras pga det kalla vattnet)

Ikväll är jag lite mesig och gråtig.

Adjö

ps. hoppas ni inte sitter och bölar!

Kommentarer
Postat av: semlan

det är så fruktansvärt...man kan gråta i timmar efteråt...så himla hemskt...

2011-04-02 @ 00:37:29
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: semlan

haha ja det hade varit hur mysigt som helst...men men...vi får försöka någon annan gång!!



haha vilken kommentar, du är snyggare ;) det blåste så fruktansvärt mycket...

FRISKIS KRAMAR TILL DIIIIIG!!!!!!!! <3<3<3<3<3

2011-04-03 @ 12:15:41
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0