Mitt 800: de inlägg och jag säger hej

Varit borta ett tag, hittade hit igen. Tydligen.
Har varit lite överallt, på krogen, vandrat östersunds gator fram kl. 04:00 med fina vänner, fått påsklov, åkte till STHLM och hade det så sjukt underbart där med Emis! Bode hos bästa mormor och det kunde inte varit mysigare, min mormor är bäst♥. Vi har vandrat Södermalms gator fram, sprungit runt och shoppat som galningar och hittat en hel del. Shoppning är kul när kontot tillåter! Stockholm är fint, älskar att känna alla människor omkring mig och det händer alltid något vart man än går. Många känner stress men jag känner lugn, trotts alla människor i ständig rörelse. Jag kliver in i en lite bubbla, en skön Stockholmbubbla.

Kom hem idag efter en mysig tågresa, traskade mot jobbet efter att ha chillat lite hos Emis en stund. Jobbat två timmar och tjugo minuter. Trött är jag och har massa kläder, skor och allt vad det nu kan vara att fixa ordning på. Jag ska... Snart.

Vill bara sitta här och lyssna på Veronicas Maggios nya album- Satan i gatan, så galet bra! Vad som dock nått mitt öra är att spotify ska försvinna, asså gratis saken... Alltså kommer ingen musik kunna nå mina öron på det viset... Huh utan musiiiiik vissnar jag.


Får la se, men jag lever efter ett litet motto.... Det löser sig, på ett eller annat sätt.




Kommentarer
Postat av: almiis

jaaa du är hemma!!! :D:D:D en uppdatering om veckan vill man ha snarast ;D många pussaaaaaaaar!!!!!!!!!! <3<3<3<3

2011-04-29 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0