Teater-dag!

Teater hela dagen! Happiness alltsåå! Först rep och sen traska i väg med teaterklassen och köölla på en teater föreställning. Mycket bra. Jag gillar teatern, jag gör det. Vi i klassen är ganska olika och alla kommer inte alltid så bra överens men ändå så tycker jag att alla är så härliga. Händer alltid något knasigt, jag gillar't.

Skriftligt Np i svenska b imorgon, inga kommentarer. Men va fäään hur svårt kan det vara, klart man greja't!

Jag längtar till Estockholmo med min Emis! (snaart, snaaaart!)

Nu pankis till middag! Gött!



Kommentarer
Postat av: ida

idag var awesomeee!!! :DD::DD<3

2011-04-13 @ 20:28:24
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: almiis

PANNKAKOR?!?! hörde jag PANNKAKOR!?!? LISA!!! du måste ha ett fruktansvärt bra skäl att att du stoppar i dig icke diet vänlig mat...

jag älskar teater, lycka till på NP, åh va mysigt att åka till stholm!!!

2011-04-13 @ 22:19:37
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0