Vissa har blogg-torka, jag har blogg-monsun...

Jag bloggar nog lite för ofta känner jag...

Men skiter i't.

Idag mår jag bättre än i går, jag pallar till och med att plugga! Jädrar vad jag kan förvåna mig själv. Sakta määän säkert jobbar jag mig uppåt!

Har funderat på att bli religös, skulle vara skönt att alltid veta att saker händer av en anledning (för att snubben Gud vill dääät, Amen!), att någon finns där för en, vart man än går, någon som älskar en... Eller så önskar jag mig en söt lite pöjkvän i julklapp... Fast så funkar det inte och det är satans långt till jul. Äh pöjkar löser inga problem, dom är med och tillverkar dom, fast det är kanske inte sant det heller ;p


Amen!

Jamen GööNatt dåå!

Nu ska det minsann dröja länge innan nästa blogginlägg dyker upp!! mahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0