En massa snack som vanligt

Min blogg är lite tråkig (tycker jag själv iallafall) inga bilder så långt ögat når och detta inlägg blir inte bättre när det kommer till bilder heller.

Sista dagen hos mormor för imorgon tar jag med mig mitt pickåpack (och lillebroren) och drar norr ut.

Vad jag tycker om det vet jag inte, skönt på ett sätt men inte alls skönt på ett annat. Hemma är ju alltid bäst (synd bara att hemma inte längre känns hemma, i de ena av mina två hem) jaja fösöker leva efter min "Det-löser-sig-filosofi" och hoppas att det gör det hela bättre. 

Är nöjd över mina dagar i underbara sthlm iallafall, har träffat fina vänner, ätit god mat, läst ut en bra bok, shoppat med mormor, sett på film, svullat goa grejer, träffat nya härliga människor, kört golfbil, plockat plommon (och ätit en del av dom), målat väggar och staket... Ja en hel del väldigt bra grejer :)

Känner mig ganska redo att återvända, får la se vad som händer på hemmaplan.... Mucho intressante...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0