Friday! Jag har förvandlats till en....

Lyssna på den, den är ju bara så bra! Kom igen! ;p DET ÄR INTE VAD NI TROR ATT DET ÄR!


Det är fredag, men så här på ett ledigt lov (ja finns ju de som jobbar) så är fredag inget special special, men för er andra, grattis det är fredag! 

Idag är jag hemmafru. Jag diskar, hänger tvätt, går till affären köper jäst, bakar pizzadeg, sätter mig vid datorn och skriver om det (hallå! är en modern hemmafru och alla såna bloggar!) och snart ska jag hämta ungarna från fotbollen... 

Wow...

Det där sista om ungar och fotboll slängde jag in av bara farten, men jag känner mig lite som en hemmafru. Fast någon fru är jag inte (men hemma är jag allt höhö..). Låter inte så kul att vara en hemmafru, provar hellre på att vara hollywoodfru! Skulle lätt kunna åka och shoppa för pengar jag inte tjänat in själv, gnälla lite över att gucci-kläningen till kvällens fest är för ful, spruta in lite grejs i läpparna....

Eller nej, det skulle jag inte göra! (men shoppa, ja tack!) 

Ha en bra helg! jag ska packa, åka till bästa STOCHOLM! adjö!

Kommentarer
Postat av: ida

åh kommer sakna dig!

2011-08-05 @ 20:53:27
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0