Livet är sällan händelselöst (egentligen)

De senaste två dagarna har jag träffat vänner från förr (eller alltså vi är vänner nu också, barndomsvänner ♥ heter det)

Jag har varit med om lite saker (stora som små kan man väll säga):

♦ Nästan sätt ett barn på båkörd av en bil, mamman skrek och jag fick en smärre chock. (barnet klarade sig oskadd)
♦ Sätt en tant rammla (kändes nästan som om man var oturen själv när man gick där på stockholms gator)
♦ Suttit och snackat på pizzahut i flera timmar♥.
♦ Fått gratis "mellanmål" från Wasa (smakade dock inge gott)
♦ Åkt bil mitt i natten och hamnat i en kö på mototvägen som visade sig beropå en streetrace-tävling (lite jobbigt men snygga bilar fick man ju se).
♦ Vandrat runt i Stockholm ♥
♦ Ätit en god hemmagjord cupcake! 
♦ Flummat och skrattat som en galning!
♦ Åkt roslagsbanan och tunnelbana helt själv och var inte vilsen en sekund (blir nästan lite stolt, haha)

♦ Fått en finne på ena ögonlocket.... say no more...




Fick ett samtal igår som fick mig att längta hem ♥ (på onsdag är det vi mot världen!)



Kommentarer
Postat av: ida

HAHA finne på ögonlocket?! Hahahaa lyckat! ÅH VI SAKNAR DIG!!!! Sitter hemma hos Emma (har bott här och det är FETT) och vi peppar hela tiden! :D:D

2011-08-14 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0