loooking forward tooo daaah weeekend, fuuun, fuun!

Tjenaaa!

Läget i mitt liv är spännande, den ena nya saken efter den andra och det är faktiskt ganska kul =) Imorgon bär det av mot nya vyer (vilka ord jag kan höh) näe men ett sista äventyr innan skolan drar igång. Jag, almis och ida drar mot almas stuga och det ska bli så himla kul, en bil+ tre vänner+ en stuga+ mys+ en utgång= Hur bra som helst! ♥

Har haft en sjukt mysig lost kväll med mina lost polers också, ni är bra ♥


På gotland är man kärleksfull och skriver puss i en gränd, undrar hur det är i söderhamn?, men det ska vi ta reda på eller hur tjejer? :D



Kommentarer
Postat av: semlan

haha där tror jag tyvärr det inte är så mpnga unga ute, mkt turkar och nazizter...men hey, det kan ju vara roligt det med!! ;D

2011-08-25 @ 23:31:03
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: ida

Men fuck you jag skulle ha den där rubriken på inlägget jag håller på att skriva om helgen. AAAAH FUCK YOU.



..men kul ska vi ha :D

2011-08-25 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0